4. juli 2011

NAVNESTEMPEL!

sponset innhold

Merking av tøy og diverse utstyr er et must når man har barnehagebarn og klisterlapper og strykemerker har vært flittig i bruk hos oss. Det begynner alltid så bra og jeg har alt på stell. Men så faller jeg liksom av lasset på et eller annet tidspunkt og når sommeren nærmer seg er jeg heldig om annenhver ting i barnehagen har navn og nr.... ♥
Noen som kjenner seg igjen?!

Uansett resultat, så er det som regel på an` igjen hver høst. Men denne gangen har jeg i tillegg til nye navnelapper, vært så heldig å også få teste et navnestempel fra navnestempel.no!
Jeg har hørt så mye om dette på forhånd og gledet meg veldig til å teste. Så langt er jeg kjempefornøyd!!



Ikke minst er dette genialt til sokker og andre småting som ikke alltid har merkelapp.
Vel verdt pengene bare der! ♥

Stempelet har to linjer og du kan skrive hva du vil.
(20 tegn per linje)
Jeg fikk plass til begge jentenes navn og tlfnr på øverste linje og etternavnet på nederste. 

Vil du bestille deg ditt eget navnestempel kan du gjøre det HER
Og trenger du klistre- og strykelapper, kan du bestille det hos Merk Alt HER


6 kommentarer:

♥ Netta ♥ sa...

Det så jo kjempelurt ut med et sånt stempel. Jeg har ALDRI noen lapper igjen når sommeren nærmer seg og ender opp med å skrive med dårlig tusj på tøyet :-) Takk for tipset.

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Hildes Scrappeunivers sa...

Håper du blir like fornøyd som meg ;)

Ha en herlig uke!

Klem

Mary-Anne sa...

genialt ! takk for tipset :)

Siri sa...

Har sett flere som snakker varmt om disse stemplene. Noe så genialt!

Klem Siri

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

Hei! For eit supert tips! Holder stempelet i vask på 60 grader òg? Dette var forresten ein kjempefin blogg etter min smak, håpar det er greit at eg legg meg til som følgar?
Ha ein fin dag!
Britt

Therese sa...

Genialt! Dette var lurt, nå har jeg også bestilt :) Håper du får en fin ferie! Vi har vært noen dager i Danmark. Dårlig vær, men ellers har vi hatt det fint :)