18. juni 2011

TREKNING AV WALLSTICKER FRA KIDSPARADISE.NO!

Da var siste trekning i denne runden av Giveaways gjort og den heldige denne gangen ble......



Lodd nr.3 Størstepia!

Send meg navn og adr til junesdagbook(at)gmail.com
så får du snart denne fine wallstickeren i posten!
Grattis! :)

Tusen takk til Kidsparadise.no som sponset denne fine gaven!

Da var som sagt denne runden av giveaways over, men håper jeg får mulighet til gjentagelse en annen gang! Det var såå gøy å få med så mange flotte sponsorer og veldig gøy at så mange ville være med å "trekke lodd"! Tusen takk til dere alle! ♥

Nå skal jeg finne fram en kald øl og gjøre meg klar for konsert!
God lørdag!
Tusen takk for bursdagshilsener forresten! :)

2 kommentarer:

Elene sa...

Gratulerer til vinneren :)
Og kos deg med en kald en :)
Klem fra Elene.

Størstepia sa...

Wiiiii... Så heldig jeg var da;) tusen takk!
Mail kommer din vei;)
Ha en strålende bursdagskveld ute!
Klem fra størstepia