30. mai 2011

VINN ET HALVÅRS ABONNEMENT AV "MAMMA"!

Vi starter denne uka med en ny fin Giveaway og denne gang er det Mamma som står for premien...
 En heldig vinner får et halvt års abonnement på det flotte bladet, som ønsker å gi et lite pusterom i hverdagen! :)


I dette bladet får du litt av hvert. Akkurat slik mammalivet er! ♥
Sjekk også ut nettsiden for mye variert lesestoff, tips og inspirasjon!


1 lodd = Skriv en kommentar under dette innlegget
2 lodd = Kommentar + link fra din blogg eller facebookside
3 lodd = Følg bloggen min

Trekning 15.juni
Lykke til, alle mammaer dere ute! :)


32 kommentarer:

Chatrine sa...

Heisann! Jeg vil gjerne være med i trekningen med 2 lodd... Følger og kommentar...

kimberlee.blogg.no sa...

Heisann!! Jeg slenger meg på give away. Jeg trekkes 2 lodd..

sivknivklestativ sa...

Jeg prøver lykken med 1 lodd :)

Ingvild B sa...

Jeg prøver lykken med 2 lodd! =}
Ønsker deg en super uke June!

Klem

Huset ved elven sa...

Heisann!

Jeg blir gjerne med og prøver lykken!
Elsker dette bladet, og det hadde vært helt topp og vunnet abonnement.
Tar 3 lodd. Er følger fra før og linker til konkurransen i sidemenyen på bloggen min:)

Ha en finfin mandag:)

Klem Astrid

Tina sa...

Super premie! :)
Jeg er med med 3 lodd.
-følger, linker og kommenterer.

Hilsen fra Tina.

Anonym sa...

Jeg ble mamma for første gang 6.mai, så bladet hadde vært midt i blinken!Tar to lodd<3

Helene sa...

Å, for en fin premie!
Jeg blir så klart med, og trekker 3 lodd. Linker fra facebook og er allerede fast følger :)

klem

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei June :)
Elsker bladet, så må jo være med!
2 lodd til meg da :)
Ha en fin dag!
Klem Anita

kin sa...

Dette vil jeg vinne!! :) så gøy!

Mrs S sa...

Jeg er med:) Og da blir det vel 3 lodd da! Klem

Mrs S sa...

Eller blir det 2, hehe:) Skriver kommentar, og følger jo bloggen din fra før ;)....

Nadia sa...

Delt:)

Kristin sa...

Herlig! PRøver lykken med 2 lodd:)

Frihet sa...

Jeg er med!! 2 lodd takk!!

Vivian sa...

Hei June!! Moro med masse giveaway. Jeg håper på vinnerlykke - for dette bladet har jeg lyst på:) Har sittet å lest litt i det på sykehuset i dag.
Takk for lykkeønskninger!
Jeg gleder meg til morgendagen er over.
PS jeg tar tre lodd:)
Klem Vivian

eventyrLise sa...

Dette bladet har jeg aldri lest faktisk, så jeg er med :)

3 lodd takk :)

Kine sa...

Hei :)
Jeg vil gjerne være med :))

3 lodd til meg også ;))
(kommentert, linka fra facebook og følger:))

Liselinn sa...

Hei.
2 Lodd på meg :)

Marta - litt mitt sa...

Hei!
Så koselig blogg du har!
Har ikke vært innom her tidligere:)
Ser du også er småbarnsmamma, og opptatt av det som følger med dette:)
Selv har jeg to små gutter, og livet dreier seg jo stort sett om dem:)
Flott giveaway!
Jeg er gjerne med! Legger meg til som følger, så da blir det to lodd:)

Hilsen Marta (www.litt-mitt.com)

Kine sa...

Det vil jeg gjerne vinne!
Tre lodd på meg,takk! :) :)

Kristin :) sa...

Hmmmm hadde muligens vært greit med litt veiledning som trebarnsmamma ;-)
Følger & kommenterer = 2 lodd.

Håper det blr bedre vær for dere i ettermiddag! Klemmer :)

Ann-Kristin sa...

Eg er kjempeglad i dette bladet, så eg blir med med eit lodd:)

Julie og baby Oliver sa...

Jeg er allerede følger, så det blir to lodd på meg :D

Over Regnbuen sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd :)

Tilla sa...

Enda en fin giveaway:) Jeg tar to lodd og håper på det beste:)

Cammi(cammii85@gmail.com)

Elene sa...

Ååå kjempe fine premier du har på give awayen din. Som 2 barns mor hadde dette vært en kjempe flott premie. Jeg tar 3 lodd :)
Ha en nydelig dag.
Klem Elene

Hildes Scrappeunivers sa...

Prøver lykken her også jeg med 3 lodder! Du er en av de bloggene jeg har fulgt aller lengst ♥ Her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/06/vinn-mamma.html

Klem

Mary-Ann sa...

Heisann :) Eg blir gjerne med og tar 3 lodd ( kommentar+følger+lagt ut link på facebook). Hadde vert kjempe kjekt å vunne :)

Prinsessemamma sa...

Heisann,
super give away!
Så da kommenteres, linkes og følges det = 3 lodd:)
Fortsatt fin uke til deg!

Guro sa...

Du har en flott blogg med så mange fine give aways! Jeg trekker et lodd!

Kristin :) sa...

Blir gjerne med på denne :)
Ett lodd på meg :) Klemmer