2. feb. 2011

VINN TORKY "ON THE GO" VESKE!


Jeg har gleden av å kunne presentere en konkurranse i samarbeid med Torky,
hvor 4 heldige lesere kan vinne hver sin nye Torky "on the go" veske!


Torky lanserer sin nye veske "on the go" som snart er å få kjøpt i butikkene. 
Men her gir jeg deg nå sjansen til å vinne et eksemplar av den superpraktiske Torky dispenseren som finnes i to designvarianter; Stjernemønster i herlig New England stil som finnes i grått, rødt eller blått, eller et fint snirkelmønster i sort og hvitt!
Jeg falt for den grå med stjerner...
Hvilken er din favoritt?






Tv-kokken Ole Martin Alfsen skal lære nordmenn flest å bruke kjøkkenpapir som redskap under matlaging.  -Torky er ikke bare et papir, men et kjøkkenredskap, sier han.
Dette viser han blant annet frem i TV Norges populære matprogram ”4-stjerners middag”,



Vil du være med i trekningen av denne superpratiske og fine vesken
legger du igjen en kommentar under dette innlegget hvor du forteller meg
hvor og hva du bruker/kommer til å bruke din Torky til!
På kjøkkenet, i piknikkurven eller i bilen kanskje?!
Gleder meg til å få tips til nye bruksområder! :)
Ta gjerne med deg bildet/link til din blogg om du vil!

Lykke til!
Vinnerne blir trukket neste søndag,
på selveste morsdagen! :)

28 kommentarer:

Størstepia sa...

Jeg vil være med!!!

Har en slik en i bilen og det er superpraktisk - når barna søler eller det er dogg på innsiden av ruta osv. Problemet er at den jeg har er SELVLYSENDE grønn og ikke særlig nydelig. Jeg ønsker meg derfor en ny til å ha i bilen - den grønne kan mannen evt ta videre til båten om sommeren, hvor han og småtten er mest, tihi...

Likte forresten veldig godt den røde med stjerner!

Ha en herlig kveld!
Klem fra størstepia

KROnPRINSESSENE sa...

Så fine vesker.. likte spesielt godt den med grå stjerner :)
Ingen sak å finne bruksområde til den:
hytta
båten
bilen
stranda
tas nok med overalt he, he.
Håper på vinnerlykke ;)
Klem

Vimså sa...

En veldig praktisk gave, som lett for bruk for..
Jeg tar gjerne et lodd.
Klem, mj

Forever Love sa...

Jeg vil være med, grå med stjerner er min favoritt! PÅ båtur, i bilen on the go rett og slett!!:)

Fin kveld til deg.

Klem T

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin! Lika den grå best eg då...☺
Kan jo brukast OVERALT!☺
Mest praktisk for meg blir nok bilen og på piknik☺

Klem M♥

Unknown sa...

De er knallfine de der;)
Jeg blir gjerne med, og hos meg ville den beige med hvite stjerner blitt brukt på kjøkkenet, og hengt godt synlig, hihi!

Ha en fin kveld!

Klem Line

PS: Ny give-away hos meg, sleng deg på...:)

Vivian sa...

Den var fin!! Likte best den grå med stjerner.
Den vil nok absolutt være praktisk i bilen og på piknikk.
Men jeg tror mannen hadde vært takknemlig for en ved grillen når den sesongen starter. Jeg ser for meg at den passer perfekt hengende ved utekjøkkenet:)

mammaKine sa...

Den grå med stjerner er helt klart min favoritt. Jeg blir jeg gjerne med. Jeg har Torky på kjøkkenet, i veska og i bilen ligger det vel også en ;-) Klem fra meg.

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Kjempesmart!

Absolutt en kjekk sak å ha med seg når piknikkurven pakkes i sommer... ;)

Den pynter jo fint opp på kjøkkenbenken også vil være lett for junior å hente om han trenger papirtørk etter maling eller iskremsøl. :)

Anonym sa...

Jegvil være med!Den beige med stjerner var bare såååå meg:)Bruker den i bilen,på kjøkkenet,på badet..På sommeren er den alltid med! Nå nar jeg får en liten prinsesse i april,vil nok ikke akkurat bruken bli noe mindre;)

Tvitvi!

eventyrLise sa...

Jeg vil veldig gjerne være med!
Jeg falt for den grå med stjerner! Den passer perfekt inn på kjøkkenet mitt!!!
Her bruker vi mye tørkepapir. Har nemlig en 4åring som er glad i å tørke og søle :)

I første omgang ville jeg nok hatt en på kjøkkenet, men jeg ser også behovet for å ha en i bilen. Nå bruker vi sånne papirlommetørkler i bilen, så med tiden skal jeg ønske meg den blå med stjerner til bilen :) Blått fordi den er til guttene mine som søler og stjerner fordi jeg eeeeelsker stjerner :D

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Jeg vil såklart være med! Så superkjekt!!
Den grå var jo bare så fin da!
Jeg kommer nok til å bruke den i bilen vil jeg tro! Aldri undervurder nyttigheten til å ha med papir i bilen når man har med barn!

Ha en fin dag
Klemmer Janne Merethe

Linn-Beate sa...

Ååå, de var superfine så dette må jeg være med på :O) Likte best den grå eller røde med stjerner på.

Jeg bruker Torky til å tørke opp alt søl på kjøkkenet, til å tørke frukt som jeg skyller av, ta bort overflødig væske fra torsk før tilberedning, til støvtørking med Jif og som dopapir hvis jeg er tom for det :p Dette var det jeg kom på, men bruker det sikkert til mye mer. Å ha en i bilen var også kjempelurt, så hvis jeg er heldig, så blir den nok med på Danmarksferie til sommeren.

SV: Skjønner du vil finne deg noe nytt når du ikke trives med arbeidstidene. Lykke til videre med søking :O) Håper du finner deg noe spennende snart.

Og vi tar nok turen til legoland i år som i fjor vi også :O)

Ha en fin torsdag! KLEM

Dronning Maud sa...

Den grå med stjerner:)Tenk å ha med en slik på tur:)

Anonym sa...

Så gøy med konkurranse med så fin premie :) Likte best den beige med stjerner.
Tørkepapir er stor forbruksvare hos oss. Finner alltid noe å tørke. Særlig når det gjelder familiens yngste som spiser mat med begge hender og hele ansiktet:)Har reddet mang et plagg med tørkepapir ja...og med en sånn hendig og smakfull beholder blir det enda morsommere å tørke! :)

Tvi, Tvi..

kine

Lynetmor sa...

Hei, jeg ville ha brukt den i bilen :-)

Liselinn sa...

Stilig! Jeg ville nok brukt den på kjøkkenet mitt.. Eller i bilen.. eller i vogna til lillegutt... eller. eller, eller.. Hmmm.. Tror jeg må skaffe meg noen eksemplarer av den jeg ;)

Liselinn

Gry sa...

Hei!
Trudde jeg hadde lagt meg til som følger men hadde vist ikke det men NÅ er det gjort. Sys det er koseligt å lese i din blogg:-)

Jeg likte godt den hvite med sort mønster. Den ville jeg hengt på kjøkkene. Kjempe flotte:-)

Ha en flott lørdagskveld:-)

Klem fra Gry:-)

Pia sa...

Å ha en sånn i bilen ville jo vært genialt. Eller på hytta, der spiser vi nesten alltid ute om sommeren, og med en sånn Torky ville det vært greiere å dra med seg tørkerullen ut.

Mammablu sa...

Den var smart- og fin!! En slik vil bli mye brukt her i huset, med 3 små gutter i sin beste og mest sølete alder;) Med denne fine designen vil den nok bli med rundt om i huset, i tillegg til at den egner seg til å ta med i bilen, på skitur og ikke minst på tur ned til sjøen når sommeren kommer. Papir trenger vi hvorhen vi ferdes for tia...

Hildes Scrappeunivers sa...

Så stilige de er! Jeg ville brukt min i båten - så holder papiret seg tørt, det er lett å holde styr på hvor den er, og så er den stilig og vil passe veldig godt der!

Ha en herlig uke!

Klem fra Hilde

Nina og cocobongoo sa...

Oj oj, den var jo kjempefin og sååå praktisk:)
Likte spesielt godt den grå med stjerner:):)
Blir jeg den heldige vinneren skal selvfølgelig Torky'n få være der det skjer...
- på kjøkkenet
- vaskerommet
- i bilen
- på ferie
- middag på terassen
- kaffeslabras ute i gaten mens barna leker...
osv osv
Ha en fin dag!
Klem

PS! Veldig fin blogg du har forresten...jeg blir gjerne din følger:)

Therese Saga sa...

Jeg må visst slenge meg på her jeg også. Klarer visst ikke å la være :) Den beige med stjerner likte jeg også best, den var veldig fin! Jeg ville nok ha hatt Torky på kjøkkenet, veldig greit å ha den tilgjengelig, spesielt når den er så fin! Da trenger ikke tørkerullen stå i skapet lenger :) Jeg ville ha brukt den når vi har reker, det har vi ofte på fredager. Eller den kan stå på bordet når vi spiser taco (neste syforening?) Hehe! Eller i båten, nå som mannen har fått båtførerbevis:) Ha en fin kveld, koselig å følge bloggen din! Klem Therese

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så gøy og smart!
Jeg syns også den grå med stjerner var kjempe fin.

Jeg hadde nok brukt den under vogna vår, alltid greit å ha det liggende under vogna og på tur til stranden til sommeren :)

klem

MissMette sa...

Likte også den grå med stjerner på :) Jeg bruker Torky for det mestepå kjøkkenet mitt - til alt mulig her... Veldig praktisk... Ha en fin dag videre, klem fra Mette

Ulvemamma sa...

Jeg likte godt den hvite med sort "snirklemønster".

Jeg bruker torky over alt. På kjøkkenet, til å tørke hender, benken, komfyren, tørke av kjøtt og våte grønsaker, skreller egg oppå torky - lettvindt å bare krølle sammen papiret med skrellet inni og kaste. Det samme med løk og hvitløksskrell, jeg tar det av over litt fuktig torky, så fyker det ikke så lett vekk. Jeg bruker den til å tørke vekk maling når jeg maler, våt torky for å tørke av barna når de har spist, har alltid torky i bilen - uunværlig når man har to små barn på under 3 år, den kan brukes til alt!

Line sa...

Hei!!klart jg vil være m på dette! Med tre gutter i hus blir det mye søl så torky får være m stortsett over alt hos oss!!god helg june!

Lin K sa...

Denne er jeg veldig gjerne med på!

Jeg er helt avhengig av Torky, og bruker den både til å tørke og vaske med. Jeg legger poteter og grønnsaker på det når jeg har skrelt det og før det puttes opp i gryta. Jeg legger det i bunnen av bollen jeg legger nyskylte druer i, og lar det trekke til seg fukt en liten stund før det fjernes igjen. Den er jo våtsterk i motsetning til vanlig tørkepapir, så jeg bruker den fuktet til å fjerne matsøl med før jeg vasker over med klut.

Vi har dispenser på kjøkkenveggen både på hytta og hjemme, men jeg har også en knallgrønn av samme type som denne (som lever godt skjult i skapet...). Denne tar jeg med meg ut på terrassen når vi griller, hvis det søles andre steder i huset, eller hvis vi skal ut på tur med mat som skal tilberedes i friluft.

Til hytta ville jeg valgt den lyse med stjerner, til kjøkkenet hjemme den hvite og svarte :)

Ha en fortsatt fin helg!

Linnette :)