1. nov. 2010

GIVEAWAY!


Ja, da var telleren min passert 20 000 besøk!
Kjempegøy!! Og tusen takk til alle dere som besøker bloggen min
og som legger igjen koselige hilsener.
Det hadde absolutt ikke vært det samme uten dere!

Vil du være med i Giveawayen er reglene enkle...
1 lodd for kommentar/hilsen under dette innlegget

Har du ikke egen blogg skriver du bare navnet ditt i kommentarfeltet
og så er du med i trekningen som blir 1.desember!

Vil du linke med bildet blir jeg veldig glad,
 men det er valgfritt og gir ingen ekstra lodd.
Det samme gjelder om du vil bli følger av bloggen! :)

Premiene kommer jeg tilbake til om ikke så lenge! :)

57 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Gratulerer så massE!
Jeg hiver meg såklart på!

Ha en fin ny uke
Klemmer♥

Janne Lillian ♥ sa...

Så gøy!! Og gratulerer så masse ♥

Jeg er gjerne med!!

Ha en fin dag!

Klem fra Janne

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer så masse! Skjønner godt du har så mange besøk! Jeg er stort sett her hver dag, og ♥ bloggen din!

Blir gjerne med i den spennende trekningen din ☺

Ha en flott uke!

Klem fra Hilde

Marianne sa...

Gratulerer med så mange besøkende!
Jeg er en ivrig følger her hos deg og koser meg veldig:=

Ha en flott 1.november

Fie`s lille hus sa...

Gratulerer så mye June :=)Så morro :)Du har en flott blogg :) og noen veldig herlige jenter :)Jeg er oxo med :)

June J. Larsson sa...

Grattis med 20.000 besøkende!
Kan da skjønne at jeg vil være med på feiringen! Er da alltid spennende med giveaway!

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

purglede sa...

Gratulerer gratulerer!!!
Jeg slenger meg på give away. :)

victoria (huset i byen) sa...

Hei hei, gratulerer så masse og klart jeg hiver meg på da... Fin uke til deg
klem victoria

madebyjulia sa...

Gratulerer;)

Jeg vil gjerne være med i give awayen din:)

Line sa...

så gøy!! jeg vil veldig gjerne være med!! Ha en fin kveld, June

♥ Netta ♥ sa...

Gratulerer så masse med så utrolig mange besøk. Du har en kjempefin blogg som jeg har fulgt en stund nå (trodde jeg var følger allerede, men nå er jeg det ihvertfall). Linker også til giveawayen inne hos meg :-)

Klem
Netta

FruLisa sa...

Tjoho - artig med give away - jeg melder meg på. Linker også jeg.

God 1.novemberkveld til deg. Klem

Anonym sa...

Gratulerer med 20000 besøkende. Jeg er med :) 1 lodd

line.strandli@gmail.com

Hilsen Line

Unknown sa...

Gratulerer med VELDIG mange besøkende! Det fortjener du!
Jeg vil absolutt være med på give awayen også -så spennede!!

Ha en finfin kveld:)

Klem Anette S Jensen
anonyme_folks@hotmail.com

Huset ved elven sa...

Gratulerer med så mange besøk!
Jeg vil gjerne være med på give awayen...

Ha en fortsatt fin mandagskveld.

Astrid:)

minhverdagoginteresser sa...

HEY...
jeg vil gjerne bli med
fin blogg du har er inne å leser nesten vær dag=)

Hege Anita sa...

Jeg er med :)

Therese Saga sa...

Hei June! Nå var det lenge siden! Men jeg er nå inne og følger med på bloggen din så føler jeg er litt "med" i livet ditt likevel. Spennende å se at barnerommene tar form, og kjempefin blogg! Håper du kommer til meg neste gang, klem Therese :)

Stine (fra jobb) :) sa...

Jeg vil også være med på giveaway! Så gøy! :)

Anonym sa...

Jeg vil selvfølgelig være med på giveaway. Grattis med lesertallene:)

Hilsen Linn
linnchrister@hotmail.com

BMB sa...

Gratulerer med 20000!!! Helt fantastisk!

Vil gjerne være med!
Hilsen Beate!
beate_myran(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

1 lodd på meg =)

ania_kul@otmail.com

Bråkmakergata sa...

Jeg blir veldig gjerne med i trekning! Og selv om jeg ikke får noe ekstra lodd for å bli følger, så vil jeg følge deg allikevel! Hehe! Kult at jenta di heter Lotte! Mi jente heter LottA;)

Størstepia sa...

Jeg vil være med!!!
Så moro!!!
Klem fra størstepia

Mona sa...

Ett lodd til meg :)

monaberg @ gmail.com

Camilla S. N sa...

Jeg har dessverre ikke blogg selv, men vil gjerne være med i konkurransen =)

Min mail er:
camillasnilsen@hotmail.com

Cecilia @ www.ceciliasverden.com sa...

Klart jeg vil være med. :) (linker deg til i morgen...)
God natt.
Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Jippi! Eg vil vere med å feire deg og den flotte bloggen din!:) Gratulerer med mange besøk!:))
Eg linker og eg!
Ha ein flott dag!
Klem:)

Randi sa...

Gratulerer med flotte besøkstall! Så gøy da:) Jeg er med:)
Klem, Randi

Vivian sa...

Hei June!!
Gratulerer med mange besøk:) Jeg vil gjerne være med i giveaway! Jeg skal også linke fra min blogg.

Ps takk for hilsen; - det er rart å ikke være i bloggemodus hver dag etter så lang tid:) Men jeg er plutselig tilbake:)
Ha en fin kveld! Klem Vivian

Linn-Beate sa...

Gratulerer med så mange besøkende :O) Jeg blir med jeg også!

Ha en fortsatt fin kveld :O)

KLEM

Laila sa...

Gratulerer så mye! Dette blir spennende, og jeg krysser fingre og tær ;-)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Gratulerer så mye med stort besøk :) Kjekt å lese andres mamma-blogger :)

Blir gjerne med ja!

Klem Anita

Liselinn sa...

Gratulere så masse!
Jeg blir gjerne med!!

Unknown sa...

Gratulerer med 20 000!
Og for en flott blogg du har, her kommer jeg gjerne igjen ♥
Ha en herlig helg!

Klem Line

majken cecilie - tenåring og gravid sa...

gratulere med 20 000:)
blir gjære med:)
likte bloggen din, kommer nokk flere gang innom :)

Anonym sa...

Heisann! vil gjerne være med i den spennende trekningen;) har ikke blogg selv- hilsen cathrine (cathrine_r@htmail.com)

små gleder sa...

Så hyggelig! Jeg vil gjerne være med! :)

Camilla sa...

Hei! Jeg er med!
Ha en fin kveld!

Lykkefryd sa...

Gratulerer med mange besøk!
Jeg blir selvfølgelig med :)

Ha en fin dag!

klem

Hilde sa...

Jeg blir med, det blir spennende! :-) Ha en fin dag!

Solstrålå sa...

Så kjekt å få være med på giveaway!
Velkommen inn til min Giveaway du og!!
Ha en fin helg og gratulerer med 20000 besøk!!
Fantastisk!!
Men så har du en koselig blogg og!!
Klem fra Sol

Lynetmor sa...

Hei, så gøy med så mange besøkende :-) Blir gjerne med :-)

Laila sa...

Gratulerer!!! Jeg blir gjerne med på give awayen din, har ikke egen blogg enda, men det kommer:-)

Anonym sa...

Jeg vil å være med :)
Grattis med 20 000 besøkende! Kjempegøy sis!

Klem Kine

Tone sa...

Hei! Så gøy for deg! :D Jeg blir gjerne med i trekningen :)

Barbros lille verden sa...

Så herlig! Klart jeg vil være med,
krysser fingrene :)

Janet sa...

Hei!
De vil jeg jammen prøve meg på. Kjekke premier :)
Og, gratulerer med de 20 000!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺

Eg er med☺

Klem M♥

Maria sa...

Jeg vil gjerne være med ;) :D

Maria

Anonym sa...

Jeg vil så veldig gjerne være med. Bloggen din er til stor inspirasjon.
Hilsen Frustaveland@hotmail.com

Anonym sa...

Hei snuppa:) Moro å følge med på bloggen din. Er inne titt og stadig når jeg får tid. Vil gjerne være med på giveawayen jeg også :) Klem fra Marit F

Margrethe sa...

Hei, jeg vil være med. mkarijord@gmail.com

Anonym sa...

Gratulerer! Jeg vil gjerne være med:)

snefrid1@msn.com

Hilsen Anne

marianne sa...

grattia med vel besøkt blogg:) jeg er med,og tar 1 lodd:)

snubis@hotmail.com

LikeBree sa...

Det blir rigtig spændende.. Gem et lod til mig :-)

Anonym sa...

Gratulerer med mange besøk!
Jeg vil gjerne være med på konkurransen din!

Hilsen Jori Kjelland

jorisk1@hotmail.com